Ürituste korraldamine

Ürituste korraldamine

Igal sündmusel on erilised nõuded, mis võivad nõuda tuhandete detailide tuvastamist ja jälgimist. Meie projektimeeskond on spetsialiseerunud iga viimase kui detaili jälgimisele ja täitmisele. Kui meie meeskond on kliendi käsutuses pisiasjade üle muretsemas, jääb kliendil üle vaid unistada oma sündmuse visioonist, ilma et peaks oma igapäevasest tööst aega varastama loobuma.

Digitaalsusele ja automaatikale keskendunud maailmas otsitakse üha enam käegakatsutavaid kogemusi. Turunduse aktiveerimine on brändide haruldane võimalus luua klientidega sisukaid sidemeid ja edastada soovitud sõnum. Teeme agentuuride ja ettevõtetega koostööd, et luua uusi ja põnevaid tegevusi, mis ei kaasa ainult füüsiliselt ja vaimselt, vaid ühendavad ka emotsionaalselt. Üheskoos saame panna inimesed oma telefonid unustama.

Meelelahutus on meie põhifookuses juba 2 aastat enne kui hakkasime laienema ürituste korraldamisele. Viimasel aastal jätkame oma partnerite sündmuste jaoks uute ja uuenduslike meelelahutusvormide otsimist ja tutvustamist. Mängude ja meelelahutuse näol kogevad üritustel osalejad imestust, avastust, rõõmu ja konkurentsi. See on jätkuvalt meie meeldejäävate elamuste loomisel olnud võidukas formaat. Koos kliendiga suudame alati välja töötada üritustele lahendusi, mis meeldivad igale üritusel osalejale.

Isegi parimal töötajal võib olla keeruline saada eemale teemadest, millega nad igapäevaselt tegelevad. Tööandjad saavad ergutada oma seansse peamiselt meeskonnamängude, -tegevuste ja mitmepäevaste väljakutsetega. Tugevdage olemasolevaid ja looge uusi meeskonnaüleseid suhteid meeskonnaüritustega.

Oleme muutnud laod ja spordisaalid areenideks ja rohuväljad tehnilisteks väljakutsuvateks väljakuteks. Ebatavalise kaasahaarava kogemuse kujundamine igapäevastest kohtadest on erilise kujutlusvõimega kunstivorm. Piisava elegantsi ja stiiliga saame koos kavandada sündmusi, mis tagavad unustamatuid mälestusi ja vapustavaid stseene, mida saame jäädvustada sündmuse pildistamisega. Lisaks pakume täislahendust nii toitlustuse, transpordi, DJ, heli- kui ka valgustehnikaga.

Mida heast ürituse korraldusest oodata?

1. Organisatsioonioskused
Ürituste planeerijad on hästi organiseeritud inimesed. Nii et meie kohustuslike omaduste nimekirja esikohal olemine on detailide ja terava korralduse jaoks terav pilk. Projektijuhid hoiavad klientide ajakava graafikus, eelarved kontrolli all ja üksikasjad töötavad nagu hästi õlitatud masin alates strateegia etappidest kuni sündmusejärgse kontroll-loendini. Projektijuhid peaksid suutma meelde tuletada isegi väikseimaid detaile, pidada kinni tähtaegadest, planeerida tarneid ja seadistusi ning olla kõigega õigel ajal õiges kohas.

2. Võrgustik
Kõik parimad projektijuhid omavad häid võrgustikke. Ürituste korraldamine on tugevalt inimestekeskne ja suhetepõhine. Seega vajatakse suurepärast võrgustikku erinevatest ürituste professionaalidest nagu toitlustajad, fotograafid, DJ-d, bändid, valgustus ja A/V, sisekujundus, video ja muud. Võrgustikku kasutatakse, et muuta sündmused selliseks, mida kliendid kunagi ei unusta.

3. Vastupidavus ja kohanemisvõime
Kui sündmuste maailmas on midagi garanteeritud, on see kindlasti tõsiasi, et asjad lähevad valesti. See on Murphy seadus! Ja mõnikord ei tea kunagi, mis juhtuda võib, kuni sündmuse toimumiseni. Siin tuleb kasuks vastupidavuse ja kohanemisvõime oskus. See oskus kätkeb endas vooluga kaasas käimist, mida on vaja üritusel väljakutsetest ületamiseks. Parimad ürituste korraldajad on klientide ees ja kulisside taga lahedajad, kellel on uskumatu kogemud rahulikult käituda. Neil on võime kiiresti silmapilkselt välja mõelda lahendusi, et parandada kõikvõimalikke takistusi, mis on teie teele visatud.

4. Sündmuste põhimõtete mõistmine
Projektijuhtidena on meie ülesanne olla liimiks erinevate üritusega seotud osapoolte vahel. See tähendab, et me saame ürituse jooksul toimuvast kõige paremini aru ja suudame oma ala spetsialistidele lahendamiseks suunata. Näiteks peaksime alati kliendilt teadma, kuidas teha päevaplaani, mis on ootused, kui kaua õhtusöök aega võtab, kui palju inimesi ruumi mahub ja kuidas toitlustuspersonaliga töötada. Samuti oleme kursis ka bändide ja DJ-de, A/V-firmade, rentimise, lillepoodide ja sisustuse põhiootustega. Samuti mõistame, mis on mõistlik (ja ebamõistlik) ootus. Nende põhitõdede tundmine aitab meil luua paremaid suhteid oma tarnijatega ja luua suurepäraseid sündmusekogemusi kõigile asjaosalistele.

5. Loovus
Kliendid ootavad meilt tipptasemel ideid. Olge valmis uskumatute, loominguliste ideede ajurünnakuks. Kuigi iga klient ei pruugi olla hädas ideede leidmisega, ootavad nad meid ikka kui nõustajat disainielementide osas, millega nad end mugavalt tunnevad. Loovust tuleb igasugustest kohtadest.

6. Pühendumine klienditeenindusele
Üks kõige kasulikumaid oskusi, mis ürituse korraldajal on, on lihtsalt asjade elluviimine. Fraasid, mida meie kasutame on “ei ole probleemi”, “las ma vaatan, mida ma teha saan”, “absoluutselt” ja “rõõm on meiepoolne”. Kui oleme kliendile pühendunud, siis see leevendab silmnähtavalt ka kliendi muret.