Ringtoss

Lühikirjeldus:

Klassikaline mäng on 1 vs 1 stiilis, kus mängu eesmärk on õõtsutada rõngast nii, et see langeks konksu otsa. Mängitakse samaaegselt üksteise vastu ning kohe kui rõngas on konksu otsas, liigutatakse mängupulka 1 sammu võrra vastase poole. Võidab see, kes saab pulga esimesena vastase poolele viia.

Mänguväljaku ettevalmistus:

Pane mängukomplekt lauale nii, et ei loksuks.

Istuge või seiske vastakuti üksteisest mugaval kaugusel.

Täida pits veega või mõne meelepärase joogiga.

Mõelge valmis karistus (võib olla ka pitsist joomine).

“Pitsi ja redeli” mängujuhend:

Leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Puudutage alustamiseks vastase rõngast, seejärel õõtsutage rõngast osavalt järjest, kuni see konksule langeb.

Kui oled rõnga konksu otsa saanud, liiguta pits ühe sammu võrra vastase poole. Ära unusta, tema teeb seda sama!

Kui pits on üle pitsialuse, hõikab võitja “KONKS” ja saate tähistada! Võidab see, kes suutis pitsi vastase poolele viia.

“Klassikaline” mängujuhend:

Leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Puudutage alustamiseks vastase rõngast, seejärel õõtsutage rõngast osavalt järjest, kuni see konksule langeb.

Võistlus käib kokkulepitud arvu konksude tabamiseni (algajad: 3 tabamust; keskpärased mängijad: 5 tabamust; edasijõudnud mängijad: 10 tabamust).

Võidab see, kes esimesena saavutas kokku lepitud arvu tabamusi. Kui oled saavutanud skoori, hõika “KONKS”.

Kui soovitakse meeskonniti mängida, võib teha seda üksteise järel, kus iga meeskonnaliige saavutab kokkulepitud tulemuse (nagu teatejooks).

“3 pitsi maha” mängujuhend:

Leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Paigutage 3 pitsi pitsialuse keskmistele kohtadele. Puudutage alustamiseks vastase rõngast, seejärel õõtsutage rõngast osavalt järjest, kuni see konksule langeb.

Leppige kokku, kas mõlemad ründavad (näiteks ebameeldivad joogid vms) või mõlemad kaitsevad (näiteks meeldivad joogid/rahatähed vms):

Rünnak: iga kord, kui saad rõnga konksu otsa, tõstad ühe pitsi võrra edasi vastase poolele. Ära unusta, tema tahab seda sama.

Kaitse: iga kord, kui saad rõnga konksu otsa, tõstad ühe pitsi enda poole. Ära unusta, tema tahab seda sama!

Võidab see, kes suudab esimesena kõik pitsid kas vastase poolele või enda poolele ära konksutada. Hõika “KONKS”, kui kõik pitsid on kohal.

“1 minuti kliinik” mängujuhend:

Mängige ükshaaval või leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Seadke üles stopper 1:00 minuti jaoks.

See on võistlus saavutamaks kõrgeimat konksude tabamuste arvu.

Võidab see, kes 1:00 minuti jooksul saavutas kõige suurema arvu tabamusi.

Kui soovitakse meeskonniti mängida, võib teha seda üksteise järel, kus iga meeskonnaliige saavutab oma tulemuse, mis hiljem liidetakse.

“Täring ja rõngas” mängujuhend:

Leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Mitu varianti mängimiseks:

Variant 1. Esimene ring: alustamiseks veereta täringul “1”, seejärel taba konksu. Kes esimesena tabab, saab punkti. Tehke paus vahele. Järgmine ring veeretate “2”, siis “3”. Kokku 6 ringi. Enim punkte kogunud mängija võidab.

Variant 2. Esimene ring: alustamiseks veereta täringul “1”, seejärel taba konksu. Kui tabad, veereta kohe “2”, taba uuesti, siis “3” kuni 6 ringi. Esimesena 6 ringi lõpetanud mängija võidab. Kui oled lõpetanud, hõika “KONKS”

Kui soovitakse meeskonniti mängida, võib teha seda üksteise järel, kus iga meeskonnaliige saavutab kokkulepitud tulemuse (nagu teatejooks).

“Kuum kartul” mängujuhend:

Leia sõber, kelle vastu mängida. Määrake karistus.

Seadke üles stopper 30 sekundi peale.

Mäng sarnaneb klassikalise “kuum kartul” mänguga. Leppige kokku, kes alustab (võite münti või täringut visata või alustada kivi-paber-kääridega).

Mitu varianti mängimiseks:

Variant 1. Pits on alustaja poolel. Tabades rõngast konksu otsa, tõstetakse pits vastase poolele. Vastase kord. Mängija saab kiigutada rõngast ainult siis, kui tema poolel on pits. Kaotab see, kelle poolel on pits, kui aeg stopperis täis saab.

Variant 2. Pits on vastase poolel. Tabades rõngast konksu otsa, tõstetakse pits enda poolele. Vastase kord. Mängija saab kiigutada rõngast ainult siis, kui vastase poolel on pits. Võidab see, kelle poolel on pits, kui aeg stopperis täis saab.

Kui soovitakse meeskonniti mängida, võib teha seda üksteise järel, kus iga meeskonnaliige saavutab oma tulemuse, mis hiljem liidetakse.