Lühikirjeldus:
Flingball on põnev ja tempokas mäng, mis ühendab cornhole’i strateegia mitmete tabamisviisidega. Flingball on ainulaadne ja lõbus õuemäng, mida saavad nautida igas vanuses ja oskustega inimesed. Olenemata sellest, kas olete kogenud mängija või alles alustanud, pakub see põnev mäng kindlasti tundide kaupa lõbusat ja toredat aega sõprade ja perega.
Mängu ettevalmistus:
Paarismängu komplekti puhul asetatakse kaks sihtmärki maapinnale või pinnale 9 meetri kaugusel üksteisest.
Igal mängijal või meeskonnaliikmel on kolm (3) Flingballi (sama tutivärvi – must või oranž)
Kivi-paberi-kääridega määratakse alustaja. (Kordusmängu puhul otsustab võitja, kes alustab).
Flingballil on batuut, mille seadistamiseks on vaja lihaseid ja peenust. Nad kutsuvad seda isegi välja juhistes: “Viimane ühendus on kõige raskem ja nõuab elastsete ribade pisut venitamist, et kõver raam joondada T-pistiku avaga ja teha lõplik ühendus.”
Kui batuut on üles seatud, asetage alus tagumise augu alla, libistage post ja seejärel korv peale.
Mängujuhend:
Flingballi saab mängida kahe või nelja mängijaga (üks ühe või kaks kahe vastu).
Üks ühe vastu mängides viskavad mängijad oma Flingballid samast kohast ja kõnnivad pärast vooru lõppu selle trampoliinini, et punkte kokku arvutada ja seejärel alustavad järgmist vooru, naatses viskekohta.
Esimene mängija (või meeskond), kes saavutab 21 punkti, võidab. Mängijad teevad vaheldumisi viskeid kuni kuuenda pallini.
Mäng ei saa lõppeda vooru keskel (kõik kuus Flingballi peavad olema visatud), nii et kui mängija või meeskond jõuab 21-ni, on vastasmängijal või meeskonnal võimalus see lõpetada ringi jooksul ja viigistada või ise mäng võita.
Punktiarvestus:
1 punkt: Flingballi maandumine sihtmärgi alumisele / batuudiosale on väärt 1 punkti.
** Flingballi palliosa peab jääma esimesele astmele (batuutiosa) märklauale. (Nii et kui tutt
üle ääre rippudes on see ikkagi 1 punkt.)
2 punkti: Flingball augus (oranži ringiga selle ümber, alumise märklaua batuudiosal)
on väärt 2 punkti. ** Flingballi palliosa peab läbima augu ja maanduma allpool olevale pinnale
sihiku “batuudi” osa. (Nii et kui tutiosa jääb batuudiosa kohale, siis need kaks
punktid ikka loevad.)
3 punkti: Flingball in the Net (batuudi osa kohal) on väärt 3 punkti. Flingballi “palli” osa
peab võrku jääma. Kolm punkti antakse ka siis, kui tutt peaks üle ääre rippuma.
5 punkti: Maandumine ülemisse auku (toru) on väärt 5 punkti. Flingballi palliosa peab jääma sisse
toru. Viis punkti antakse ka siis, kui tutt peaks üle ääre rippuma.
** Rippuja – see on väga harv juhus, kui Flingball satub võrgu ääre servale või ülemisele sihtmärgile
ja jääb sinna (rippuma). Kui see jääb viskeringi lõpuni sinna ja ei kuku maha, võidab automaatselt see inimene (meeskond), kes seda tegi.